środa, 10 sierpnia 2016

UWAGA, UWAGA!



Kochane moje, mam nadzieję, że jeszcze czasami tutaj zaglądacie. Jeżeli tak, to dobrze. Jeżeli nie, to trochę przykro.
Ale… Chciałam Wam coś oznajmić. Otóż wracam tutaj za kilka dni! Cieszycie się?:)
Oczywiście przepraszam, za nieobecność, która się przedłużyła, ale mam nadzieję, że jak już wstawię kolejny rozdział i będę pisać regularnie, wybaczycie mi, prawda? 
  
CAŁUJĘ :*

P.S. Jeżeli jeszcze nie widziałyście, zapraszam na odmienioną stronę z bohaterami! 

P.S. 2 Jeżeli jesteście tutaj, zróbcie hałas! :D

P.S. 3 Żeby jakoś umilić oczekiwanie na rozdział, przesyłam Wam sympatycznego GIF-a :) 
Zobaczcie jak Arek się cieszy, że już niedługo pokaże, co potrafi w relacjach damsko-męskich :D


9 komentarzy:

  1. Jeeeeest! Ja się baaaardzo cieszę i już się nie mogę doczekać kolejnego rozdziału. :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem! I cieszę się na twój powrót ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. No oczywiście, że jestem :D Już myślałam, że nie wrócisz. Świetnie. Czekam z niecierpliwością na rozdział. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Yeeeah! Już sie obawiałam, że przepadłaś na dobre, ale całe szczęście jesteś ;)
    Czekam na dwójkę w takim razie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. No w końcu! Niezmiernie się cieszę. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za tak pozytywny odzew! :))

    Oficjalnie ogłaszam, że nowy rozdział pojawi się wieczorem we wtorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja się cieszę, że wracasz, bo nadrobiłam całego bloga i jakoś tak nie mogłam doczekać się rozdziałow. ten gif z Arusiem wygrywa! a ja aż się boję, co wymyślałaś..

    OdpowiedzUsuń