środa, 15 lutego 2017

OGŁOSZENIE PARAFIALNE

Kochane, zaglądacie jeszcze czasem tutaj? 

Dobra, nie musicie kłamać i tak, wiem, że zaglądacie (statystyki bloga nie kłamią) :D
W każdym razie, wiem, że zawaliłam na całej linii. Miałam pojawić się tutaj 2 tygodnie temu i do tej pory mnie nie ma, ale musicie mi wybaczyć, bo to nie do końca moja wina. 
Sesja zmorą studentów jest, a ja jestem na takim a nie innym kierunku studiów, gdzie egzaminy sieją istne spustoszenie. Niestety ja w sesji wpadam w taki tryb, że oprócz nauki i jedzenia praktycznie cały świat dla mnie nie istnieje. I przysięgam, że nie zapomniałam o Was i o opowiadaniu, tylko po prostu pokonał mnie brak czasu. 
Uwierzcie mi, wkuwanie ustawy o podatku VAT na zmianę z rozkminianiem sądowego ustalania ojcostwa nie działają pozytywnie na wenę... :(

Dobra, nie chcę Was zanudzać, tylko przyszłam poinformować, że w przyszłym tygodniu, a dokładniej w środę WRACAM z pięknym, nowym, emocjonującym rozdziałem :D
Nie martwcie się, choćbym zniknęła na kilka tygodni znowu (czego na razie nie planuję) i tak skończę to opowiadanie, ponieważ tak bardzo przywiązałam się do bohaterów, że czuję obowiązek przedstawienia Wam dalszych losów Klary i naszej wesołej ferajny :D 

Dajcie znać w komentarzach (koniecznie), że JESZCZE mam dla kogo pisać :))

Całuję Was mocno, ściskam i na deserek podaję Wam Piszcza. Bo Piszczu jest dobry na wszystko, prawda? 💔

10 komentarzy:

  1. Ja będę czekać nawet do końca świata!
    Byle bym się miała doczekać.
    Trzymam kciuki za Ciebie. 😘
    Dasz radę. 😘
    Pisz dla mnie! 😀😀
    #Piszczudobrynawszystko
    Czekam na rozdział.
    Buziaki. 😘💋

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie, że masz dla kogo pisać! Ja tu cały czas jestem i czekam na rozdziały. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie sesja zdana, życzę powodzenia i czekam na powrót ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo często tutaj zaglądałam i wyczekiwałam nexta! Na ciąg dalszy takiego opowiadania warto czekać. Cieszę się, że zamierzasz je skończysz bo jest to jedno z moich ulubionych historii. Pozdrawiam i życzę weny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No pewnie, że Piszczu jest dobry na wszystko😂
    Niecierpliwie czekam jutra❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Kochane! <3

    Rozdział pojawi się dzisiaj ok. godziny 23 (muszę go dopieścić) :)

    OdpowiedzUsuń